slični izrazi i sinonimi u savremenom hrvatskom, slovenskom i srpskom
Sličnost riječi ili fraza u rezultatima zavisi od toga, koliko puta se riječ ili fraza
pojavlja u sličnom kontekstu kao "manjim rizikom".
Slični izrazi i sinonimi za
Kliknite za traženje
Primjeri iz općenitog korpusa
Korpus hrWac
hrWaC je korpus hrvatskog jezika (Clarin.si)
, u usporedbi s onima koji ga konzumiraju rijetko ili nikada, dok je grupa povremene konzumacije povezana sa 38 posto manjim rizikom .
Općine Kistanje (6 vijećnika je glasovalo "ZA ", 3 je glasovalo" PROTIV "i nije bilo suzdržanih). manjim rizikom od glaukoma kod žena
reakcija na inzulin te smanjenje rizika za poteškoće psihološke prirode. manjim rizikom za pretilost i povišeni krvni tlak.
rak prostate. manjim rizikom od smrtonosnog raka prostate i 26 posto manjim rizikom od smrti od bilo kojeg uzroka.
od ugljikohidrata s biljnim mastima povezana s 29 posto manjim rizikom od smrtonosnog raka prostate i 26 posto manjim rizikom od smrti od bilo kojeg uzroka.
nisu konzumirale ribu. manjim rizikom od koronarne bolesti srca. Stoga se preporučaju najmanje dva obroka ribe tjedno, po mogućnosti mase ribe kao što je
pojavnosti tumora. manjim rizikom od raka crijeva.
aktivnosti koja je povezana s optimalnom tjelesnom težinom, manjim brojem upalnih procesa, jačim imunitetom i manjim rizikom od raka. Pod vilicom se dakako misli na dobru prehranu, koja smanjuje rizik od kroničnih bolesti. Ako uz ovo uključite i
znanstvenika s University of Pittsburgh sugerira kako je već i kratka tjelovježba umjerenog intenziteta povezana s manjim rizikom za depresiju Tjelovježba je smanjivala i izglede da će ispitanicima biti potrebni antidepresivi ili liječnička
manjim rizikom obolijevanja od drugih bolesti, poput srčanih. '
i pomaže boljem pamćenju. Život s partnerom pomaže mentalnom zdravlju, a život u paru u starijoj dobi povezuje se s manjim rizikom za poteškoće s pamćenjem, pokazalo je jedno švedsko istraživanje.
unosa kalija na tri do četiri grama dnevno smanjuje krvni tlak kod odraslih. manjim rizikom moždanih udara kod odraslih osoba. Rezultati istraživanja objavljeni su u časopisu British Medical Journal.
, željezo, folnu kiselinu i kalcij, a zapečeni grah osobito je bogat cinkom. Cink je esencijalni mineral povezan s manjim rizikom od preranog porođaja i niske tjelesne težine novorođenčeta. Grah i leća, opskrbljuju trudnicu i dijete mineralima
su zaključili da konzumacija samo jedne porcije lisnatog zelenog povrća dnevno (122 grama), rezultira s 14 posto manjim rizikom od dijabetesa tipa 2, u usporedbi s osobama koje su jele manje od pola porcije dnevno.
tjedno, po 30 minuta žustrog hoda ili vožnje biciklom pet dana u tjednu. Ova navika pokazala je direktnu povezanost s manjim rizikom od srčanih bolesti i moždanog udara.