slični izrazi i sinonimi u savremenom hrvatskom, slovenskom i srpskom
Sličnost riječi ili fraza u rezultatima zavisi od toga, koliko puta se riječ ili fraza
pojavlja u sličnom kontekstu kao "povećani unos".
Slični izrazi i sinonimi za
Kliknite za traženje
Primjeri iz općenitog korpusa
Korpus hrWac
hrWaC je korpus hrvatskog jezika (Clarin.si)
i oči svijetlit će novim sjajem. Mazite svoje lice tako da ga čistite samo pročišćenom vodom. Vaše tijelo cijenit će povećani unos vode, a oni koji se bave sportom i fitnesom, odmah će vidjeti bolje rezultate. Dajte Zepter Edel Wasser svojim
povezanost n-3 i kardiovaskularnih oboljenja i odgovoriti na pitanje postavljeno u prethodnome članku: smanjuje li povećani unos n-3 m. k. rizik od nastanka i razvoja karcinoma? Još jedan od komentara koje sam primio bio je kritika na prestručnost
s Instituto Bernabeu iz Alicantea vjeruju da antioksidansi iz voća i povrća štite spermije od oštećenja.Uz to, povećani unos mesnih prerađevina bi mogao biti povezan s većom izloženošću tzv.... više
su podijeljeni oko stava ima li češnjak moć da se bori protiv prehlade i gripe. Posljednja je studija utvrdila da povećani unos češnjaka tijekom zime može smanjiti trajanje simptoma prehlade. Problem je to što farmaceutske tvrtke zasad nisu
. Evo na što bi se trebao fokusirati dijetetski program. povećani unos biljnih vlakana povrće, slanutak, leća, lan, grah, kvinoja, zob, ječam. Dokazano je da takva hrana uspješno izbacuje
nalaza kulture ejakulata, vrlo je važna prevencija: obavezno pražnjenje mjehura prije i nakon spolnog odnosa, povećani unos tekućine, odnosi uz kondom. Kontrolne kulture ejakulata jednom mjesečno kroz tri mjeseca, te prema istima
velika otkrića na području matičnih stanica pokazala su se lažnima, dok je kloniranje pasa znanstveno potvrđeno. Povećani unos voća i povrća može pomoći pretilim odraslim osobama da izgube na tjelesnoj masi, tvrdi nova studija. Prema autorima
posljedicama. Povećani unos ' dobre ' kalijeve soli može značajno doprinijeti boljem krvnom tlaku u općoj populaciji, pokazalo je novo
kod kojih je utvrđeno da povećanje unosa kalija na tri do četiri grama dnevno smanjuje krvni tlak kod odraslih. Povećani unos kalija povezan je i s 24 posto manjim rizikom moždanih udara kod odraslih osoba. Rezultati istraživanja objavljeni su
pretjerujte sa prenaglim unosom velikih količina, jer ćete samo izazvati povraćanje, i pogoršati osječaj mučnine. Povećani unos tekućine dovesti će do smanjenja simptoma glavobolje ili vrtoglavice. Potencijalno blagotvornim pokazali su se i
vitamina C u zimskoj prehrani, dok je jesenski umor povezan s klimatskim promjenama, no oba stanja uspješno "sanira " povećani unos vitamina, osobito vitamina C. Ovaj svestrani antioksidans ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sustava kojeg s
omega 3 masnih kiselina tijekom trudnoće i dojenja vrlo je važno za rast i razvoj novorođenčeta. Osobito je bitno da se povećani unos osigura u prvom tromjesečju trudnoće jer u tom periodu dolazi do razvoja moždanih struktura.
osigura u prvom tromjesečju trudnoće jer u tom periodu dolazi do razvoja moždanih struktura. povećani unos omega 3 masnih kiselina može pomoći kod prevencije karcinoma dojke, prostate i debelog crijeva, te u smanjivanju
je rijetki problem i uglavnom dobro reagira na odgovarajuću antibiotsku terapiju, uz češću kateterizaciju i povećani unos tekućine. Asimptomatske infekcije su češće, ali rijetko zahtijevaju terapiju. Samo 10 - 25 % bolesnika koji se
vitamini (npr. C i E) direktno štite leću od oksidativnog oštećenja, no odnedavno nam znanstveni radovi sugeriraju da povećani unos luteina značajno usporava razvoj i smanjuje rizik i od nastanka staračke katarakte (za čak 30 - 50 %). I tako se i u ovom