učinak na smanjenje sistoličkog krvnog tlaka. flavanola koji se također nalaze u tamnoj čokoladi. A u nedavnom istraživanju objavljenom u časopisu Circulation: Journal of
istraživanju, za 47 % je poboljšana vazomotorička funkcija uslijed konzumacije čokolade s visokim postotkom flavanola . Također je primijećen porast broja stanica koje su zaslužne za obnovu krvnih žila.
nemasnim krutim kakaom, a u manjem stupnju i s izračunatim postotkom kakaa. "Studije su ponovno potvrdile da su razine flavanola u proizvodima poput tamne čokolade, mliječne čokolade i kakaa u prahu usko povezane s količinom čestica kakaa u tim
su ranija istraživanja pokazala da čokolada ima pozitivan učinak na hipertenziju zahvaljujući prisutnosti kakaa i flavanola .
se konzumira 6,5 tamne čokolade grama dnevno. Prema nekim istraživanjima, gorka čokolada koja sadrži veće količine flavanola , smanjuje razinu hormona stresa u tijelu ukoliko se koristi dva tjedna zaredom. Također je dokazano djelovanje tamne
kože, puno više nego kod ispitanica koje nisu jele slatko. flavanola je bila manje osjetljiva na sunčeve opekotine.
nema takav učinak. Prema njihovu mišljenju, rezultati istraživanja mogu se objasniti djelovanjem antioksidanta flavanola koji ima sposobnost neutraliziranja tzv. slobodnih radikala, koji bi u suprotnom mogli prouzročiti oštećenja
u prestižnom američkom časopisu Journal of the American College of Cardiology, ustanovila je da dnevni unos kakao flavanola udvostručuje broj tzv. cirkulirajućih angiogeničnih stanica u krvi. Ove stanice obnavljaju krvne žile i održavaju
odabira te je bilo anonimno i kontrolirano, dio sudionika je dva puta dnevno kroz 30 dana pio kakao s visokim udjelom flavanola , koji je sadržavao kakao napravljen putem Mars Cocoapro procesa (koji garantira stalnu razinu flavanola), dok je
udjelom flavanola, koji je sadržavao kakao napravljen putem Mars Cocoapro procesa (koji garantira stalnu razinu flavanola ), dok je drugi dio pio kakao s niskim udjelom flavonola, odgovarajuće hranjivosti.
, odgovarajuće hranjivosti. flavanola značajno smanjuje sistolički krvni tlak koji je jedan od glavnih uzroka infarkta i srčanih bolesti. Ujedno se
znanstvenika i njihovih znanstvenih suradnika koji su otkrili pozitivnu korelaciju između konzumacije kakao flavanola i naknadnog poboljšanja dilatacije uzrokovane protokom krvi, što omogućuje procjenu zdravlja krvnih žila, odnosno
Christian Heiss sa Sveučilišta Heinrich-Heine. flavanola su značajna, a Mars, Inc. (koja proizvodi npr. čokolade Mars, Twix, M M ' s itd), trenutno je vodeća kompanija na tom
u Düsseldorfu i Sveučilište Kalifornija u Davisu. flavanola i ljudskog zdravlja, spojevi te biljke su lako uništivi prilikom standardne obrade kakaa. Tijekom svih godina
Mars, Inc. razvili su proces u kojem se smanjuje podložnost kakaa visokim temperaturama čime se pomaže očuvanju kakao flavanola unutar zrna. Patent u vlasništvu Mars, Inc., proces Cocoapro, osigurava nam dostavu sastojaka kakaa sa stalnim