slični izrazi i sinonimi u savremenom hrvatskom, slovenskom i srpskom
Sličnost riječi ili fraza u rezultatima zavisi od toga, koliko puta se riječ ili fraza pojavlja u sličnom kontekstu kao "umjerena konzumacija".
Primjeri iz općenitog korpusa
Korpus hrWac
hrWaC je korpus hrvatskog jezika (Clarin.si)
koji su preboljeli infarkt miokarda. umjerena konzumacija alkohola povezana s nižom incidencijom kardiovaskularnog (KVS) i ukupnog mortaliteta. Obzirom da bolesnici koji su
bila je značajna u bolesnika s IM-om druge regije osim prednje, ali ne i u bolesnika s IM-om prednje stijenke. Također, umjerena konzumacija alkohola bila je povezana sa sniženjem mortaliteta u bolesnika s normalnom ili blago sniženom istisnom frakcijom
medicinskom časopisu »PloS Medicine« objavili su američki znanstvenici opservacijsku studiju kojom pokazuju da je umjerena konzumacija alkoholnih pića (posebice vina) povezana s uspješnim starenjem kod žena (PloS Medicine 2011, 8, e1001090). Autori su
, ali to je već priča za sutrašnji dan. Umjerena konzumacija (ipak se radi o alkoholnom piću) poboljšava vid, ali i ten.
časopisa British Medical Journal pokazalo je da je konzumacija više povrća, voća, oraha, graha i maslinova ulja, umjerena konzumacija alkohola, i konzumacija malih količina mesa povezana s duljim trajanjem života.
istraživanja tvrde da ako se iz sustava bodovanja isključilo uzimanje povrća, uzimanje mesa u malim količinama i umjerena konzumacija alkohola, korist od mediteranske prehrane bila je znatno manja.
krvnih žila. Važno je i dostatno unošenje tekućine, a pokazalo se učinkovitim ako se u svakodnevnu prehranu uvede umjerena konzumacija alkohola (0,3 L vina za muškarce, odnosno 0,15 L vina za žene). Najviše se preporuča crno vino zbog visokog sadržaja
: naruči, posrči i zadovoljno obriši brk I to je to E, pa jest i to, ali je pivo i mnogo više, umalo pa lijek Napitak čija je umjerena konzumacija zdrava.
sporta. Pivo relaksira, djeluje protuupalno i izvrsna je namirnica, taman da potvrdi provjerenu činjenicu kako umjerena konzumacija alkohola bitno smanjuje rizik od prijevremene smrtnosti, moždanih udara, infarkta, ili degenerativnih bolesti.
bolesti. Pritom dakako, valja uvijek imati na umu kako pretjerivanje u alkoholu sav taj rizik drastično povećava. Umjerena konzumacija piva podrazumijeva preporučenu dnevnu dozu za muškarce od maksimalno tri mala piva od 0,33 litre, dok je za žene ta doza
i neke životne navike (poput pušenja). umjerena konzumacija kave može neznatno smanjiti rizik od krvožilnih bolesti te da može imati i pozitivan utjecaj na zdravlje endotela.
volumena, kao i smanjenja rizika od suženja dišnih puteva. umjerena konzumacija vina ima pozitivan učinak na plućnu funkciju, a korištene doze resveratrola iz spomenutih epidemioloških
zaključka potrebno još istraživanja, veliki broj ozbiljnih studija zadnjih nekoliko godina pokazao je kako bi umjerena konzumacija alkohola mogla smanjiti rizik od srčanih bolesti. Ovo se prije svega odnosi na crno vino. Dok ne dobijemo čvršće dokaze
koji piju do pola čaše vina dnevno žive u prosjeku 5 godina duže, sugerira istraživanje provedeno u Nizozemskoj. Umjerena konzumacija ostalih vrsta alkoholnih pića (manje od 20 grama alkohola dnevno) je bila povezana s prosječno 2,5 godine dužim
su sokovi štetni i onda kada se »troše« u količinama koje djeca, roditelji a i liječnici smatraju prihvatljivim. umjerena konzumacija piva ili, posebice, vina može biti blagotvorna za ljudski organizam (kod odraslih), umjerena konzumacija gaziranih