dvije prijateljice redovito grickaju zrna kakaa kao gorko-slatku poslasticu pa probajte i takvu metodu . Flavanoli kakaa, katehini i epikatehini koje nalazimo i u zelenom čaju te crnom vinu pružaju antioksidativni
količinom nemasnog krutog kakaa, ukupnim polifenolima u svakom proizvodu te s izračunatim postotkom kakaa . Flavanoli su u svim proizvodima, uz iznimku katehina, vrlo dobro korelirali s ukupnim polifenolima, nemasnim
imuno sistem Određene bolesti poput artritisa uzrokovane su preaktivnim odgovorom imunološkog sustava . Flavanoli koji se prirodno nalaze u tamnoj čokoladi i kakau dokazano potiskuju spojeve koji stvaraju takve imunološke
grijeha ' Zapanjujući su rezultati istraživanja znanstvenika Univerziteta u Georgetownu koji su otkrili da flavanoli u čokoladi zaustavljaju dijeljenje ćelija raka dojke . Oni smatraju kako bi se ovo otkriće moglo primijeniti
bolesti . Zapanjujući su rezultati istraživanja naučnika Univerziteta u Georgetownu koji su otkrili da flavanoli u čokoladi zaustavljaju dijeljenje ćelija raka dojke, oni smatraju kako bi se ovo otkriće moglo primijeniti
istraživača, uključujući i znanstvenike iz kompanije Mars Incorporated, ukazuje na činjenicu da kakao flavanoli mogu biti važan dio zdrave prehrane osoba s kardiovaskularnim bolestima jer udvostručuju broj tzv.
odnosno mogućnosti opuštanja krvnih žila . Ono što je možda najvažnije, po prvi puta smo otkrili da kakao flavanoli vjerojatno mogu mobilizirati važne stanice koje mogu obnoviti oštećenja na krvnim žilama . Koristi
Minimojka 0 13.08.2010. 11:11 Ohrabrujuća vijest, samo treba naći čokoladu u i kakao u kojima su ti flavanoli sačuvani ... Pitam se jer to samo trik kojim Mars želi povećati prodaju svojih čokoladica ? petra 0
flavanola štiti kožu od crvenila izazvanog pretjeranim izlaganjem suncu . Ipak, valja imati na umu da flavanoli ni u kojem slučaju ne mogu zamijeniti fotoprotektivno djelovanje sredstava za sunčanje sa zaštitnim
" izjavio je dr. Mark Mattson sa Nacionalnog instituta za starost . Brojna istraživanja pokazuju da flavanoli , koji su jedna od podskupina polifenola, štite krvne žile budući da su antioksidansi . Količina flavanola
sustava u ljudskom tijelu . Posebno značajnu ulogu radi izraženog antioksidativnog djelovanja imaju flavanoli i flavoni . Epidemiološke studije su pokazale kako smanjuju rizik od nastanka raka, bolesti srca i
nalazi u čokoladi ? 1. Sulforafan 2. Resveratrol 3. Flavanol 4. Likopen Točan odgovor Osim u čokoladi, flavanoli se nalaze i u jabukama, grožđu, čaju ( crnom, zelenom i oolong čaju ) . Sulforafan se nalazi u brokuli
djelotvornih tvari, koje su poznate po pozitivnom djelovanju na zdravlje . Prema jednoj studiji iz SAD, flavanoli skrbe za povećanu koncentraciju dušičnog monoksida ( NO ), koji opušta stjenke žila i poboljšava opskrbu
koji uklanjaju umor i pojačavaju dotok krvi u mozak, što pojačava koncentraciju pri razmišljanju . Flavanoli dodatno smanjuju i rizik od srčanih oboljenja te drže krvni tlak i dijabetes pod kontrolom . Glavni
nakon mjesec dana može rezultirati vidljivim oporavkom oštećenih krvnih žila . Iako su već ranije tzv. flavanoli pokazali vrlo ljekovita svojstva i bili poznati kao vrlo efikasni u zaštiti zdravlja općenito, najnovije
spoznaje u liječenju dijabetesa predstavljaju, kako studija sugerira, vrlo bitan korak naprijed . Jer su flavanoli mogući način izbjegavanja pojavljivanja gangrene, a time i amputacije udova kod ljudi koji boluju
pomogne kada treba uložiti nešto veći napor, obaviti mentalno zahtevne zadatke ", kaže profesor Kenedi Flavanoli , koji pripadaju grupi polifenola, pojačavaju protok krvi u mozgu U istraživanju je učestvovalo 30
zbilja može značajno smanjiti krvni tlak ' ' Krivci ' ' za takvo korisno djelovanje tamne čokolade su flavanoli , sastojci tamne čokolade koji povoljno djeluju na krvni tlak Kako kaže jedan od znanstvenika, dr.
na krvni tlak Kako kaže jedan od znanstvenika, dr. Karin Ried sa Sveučilišta Adelaide u Australiji, flavanoli povećavaju stvaranje endotelijalnog dušičnog oksida, koji pak potpomaže vazodilataciju ( širenje krvnih
sa 70 posto ili više udjela kakaa.Srce - istraživanja provedena na Sveučilištu Aberdeen pokazuju da flavanoli , oblik Većina, odnosno 57 odsto, građana Hrvatske smatra da su članovi predsedništva Hrvatske demokratske